مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مژگانمژگان، تا این لحظه: 17 سال و 4 روز سن داره
لیلالیلا، تا این لحظه: 24 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

کاردستی هایی برای اتاق بچه

کفشدوزک

1393/11/9 16:20
نویسنده : مریم
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم

امروز با کمک هم یک کفشدوزک خوشگل درست می کنیم

 

کاردستی کفشدوزک,کاردستی,آموزش کاردستی کفشدوزک

 به کاغذ قرمز و سیاه نیاز داریم

کاغذ ها رو به شکل دایره می بریم

دایره قرمز رو از وسط تا می کنیم و می بریم

کاردستی کفشدوزک,کاردستی,آموزش کاردستی کفشدوزک

 حالا دایره بزرگ سیاه و کوچک و بهم صل می کنیم

سر و بدن کفدوزک بشه

 کاردستی کفشدوزک,کاردستی,آموزش کاردستی کفشدوزک

 حالا نیم دایره های قرمز رو روی هم می ذاریم و جاهای مختلف رو سوراخ می کنیم

 کاردستی کفشدوزک,کاردستی,آموزش کاردستی کفشدوزک

 حالا دایره قرمز رو روی سیاه می چسبونیم میشه بال کفشدوزک

خیلی جالب و راحته حتما درست کنین

  کاردستی کفشدوزک,کاردستی,آموزش کاردستی کفشدوزک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

♥ایدا♥
9 بهمن 93 16:30
من کفش دوزک واسه تم تولدم درست کردم خیلی جالبه و اسون
مریم
23 بهمن 93 16:15
من هم در ست کردم ممنون به وب من امدی
مریم
پاسخ
ممنون به دوست هایت وب من را معرفی کن من راهم کن