مریممریم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
مژگانمژگان، تا این لحظه: 17 سال و 3 روز سن داره
لیلالیلا، تا این لحظه: 24 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

کاردستی هایی برای اتاق بچه

خمینی ای امام

1393/11/19 14:26
نویسنده : مریم
309 بازدید
اشتراک گذاری

من خراباتيم از من سخن يار مخواه

گنگم از گنگ پريشان شده گفتار مخواه

من که با کوري و مهجوري خود سرگرمم

از چنين کور تو بينايي و ديدار مخواه

چشم بيمار تو بيمار نموده است مرا

غير هذيان سخني از من بيمار مخواه

با قلندر منشين گر که نشستي هرگز

حکمت فلسفه و آيه و اخبار مخواه

مستم از باده عشق و از مست چنين

پند مردان جهان ديده و هشيار مخواه

دهه فجر و ۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب در سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر همگان مبارک.

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
20 بهمن 93 18:01
زیبا بود به وبلاگ من هم سر بزن